صناعالی SANAALI

دغدغه ما:

کمک به کاهش آلودگی هوا از طریق افزایش راندمان در خودورها و موتورسیکلتهای برقی و مقرون به صرفه و کاربردی کردن آنها

مهارت‌های تیم:

افراد تیم در بیشتر زیر مجموعه ها از افراد کاملا تخصصی با سوابق کاری بالا تشکیل شده که در نوع خودشان چه از نظر تئوری و چه از نظر عملی کاملا صاحب نظر میباشند بطور مثال :
– تیم تخصصی مکانیک شامل افرادی با سابقه بالای ۲۰ سال کار عملی در زمینه خودرو و تولید قطعات موتور وگیربکس آن میباشند .
– تیم تخصصی الکترونیک و مغناطیس شامل افراد بسیار با سابقه و توانمند دانشگاهی می باشد که سالها تجربه علمی و عملی دارند .
– تیم حقوقی شامل اعضایی است که بیشتر از ۱۰ سال سابقه امور قراردادهای تجاری و حقوقی را دارند .
و سایرین

رؤیاهای تیم:

رویای تیم در واقع همکاری بین المللی و ارائه راهکاری عملی و مناسب برای پاسخ به نیاز و مشکل اساسی شرکتهایی است که در زمینه ساخت و تولید خودروی برقی فعالیت میکنند مانند شرکت تسلا ( TESLA )

اشتراک

10,500,000 از 10,000,000 ریال

برای حمایت از کمپین بایستی به حساب کاربری خود وارد شوید:
اگر در پلتفرم نوآوری هم آوا حساب دارید، وارد حساب خود شوید
ورود به حساب کاربری
اگر تا کنون ثبت نام نکردید، برای حمایت ثبت نام کنید
ثبت نام حامی
3 حمایت
مجتبی میرلو
5,000,000 ریال
مجتبی میرلو
5,000,000 ریال
حسین صناعی
500,000 ریال

46 دیدگاه برای “صناعالی SANAALI

  1. کاهش معایب ذکر شده در انتهای فیلم ( Disadvantage ) دغدغه ما میباشد که مدتهاست بر روی آن کار کرده ایم و تقریبا به راهکاری عملی رسیده ایم که با کمک شما دوستان و عزیزان بازدید کننده قطعا راه کوتاهتر خواهد شد .
    به امید اعتلای نام ایران وایرانی بر تارک جهان

  2. سلام
    کمپین شما رو مطالعه کردم. دغدغه ای که شما دارید یکی از مهم ترین دغدغه های مطرح در جهان است. متاسفانه آلودگی هوا سالانه جان خیلی از انسان ها را در جهان و کشور عزیزمان ایران می گیرد. امیدوارم که با کمک کسانی مثل شما که دغدغه مندند، این مشکل برطرف شود.
    تیم متخصص بسیار فوق العاده ای دارید که انشاالله در طول مسیر بسیار به کمک شما خواهند آمد
    به امید موفقیت کمپین شما دوست عزیز

  3. ساخت و اصلاح موتور که قلب خودرو برقی و مهمترین بخش اون هست ،یه گام مهم تو رقابت و خوکفایی توی این صنعته و به نظرم ایده عالی و محکمی برای شروع کار با یه تیم باتجربه هستش. از این کمپین حمایت میکنم و امیدوارم موفق باشید

  4. مجتبی عزیز ممنون از نوع نگاه و دقت نظرت قطعا همانطور که فرمودی موتور و قوای محرکه هر وسیله نقلیه ای قلب تپنده آن وسیله میباشد و حمایت عزیزانی چون تو قلب و محرک تیم ما در طی کردن گردنه های پیش رو بینهایت ازت ممنون و سپاسگزارم

  5. چون دانا نماید به کاری درنگ
    به پیروزی آرد جهانی به چنگ
    همه کارها در فرو بستگی
    گشاید ولیکن به آهستگی

  6. زنده و پاینده باشی محمد رضای عزیز و گرامی قطعا وجود تک تک شما گرامیان باعث دلگرمی و امیدواری ما هست ممنونیم از حمایت های بیدریغتون

  7. سلام اقای صناعی عزیز تبریک میگم بهتون بابت دید بلندی که نسبت به مسائل دارید
    انشالله موفق باشید چالشی که شما به ان فکر میکنید شاید الان زیاد محسوس نباشد ولی با توجه به مسیری که کره زمین دارد طی میکند قطعا در چند سال اینده جزو حیاتی ترین چالش های بشری خواهد بود زمان خوبی به این فکر افتادید زود نه ولی دیر هم نه شاید هم کار به این مسائل نکشه و طبق امار و اطلاعات موجود حال کره زمین نفس
    های اخرش رامیکشد شاید باید دنبال سیاره ای دیگر جهت سکونت باشیم شاید کار از کار گذشته باشد ولی در هر حالت خودرو های برقی حتی اگر روزی از این سیاره هم مهجرت کنیم باز هم کارامدو مفید واقع خواهند شد چون در هر جایی قادر به تولید برق خواهیم بود من محمد رضا جاویدی هستم و خوشحال میشم که در این راه بتوانم کمکی به شما و تیم خوبتان کرده باشم باعث افتخار است همکاری با افرادی چون شما

    ن فکر میکنید

  8. سلام بتو محمدرضای عزیز ممنون بابت لطفت و نظر فوق العاده ات قطعا و قطعا به انسانهای والا و ارزشمندی مثل تو احتیاج داریم ورودت رو به تیم خودت خیر مقدم میگیم حتما حتما حتما بعد از کمپین با من در تماس باش ۹۱۹۶۴۷۱۴۵۵

  9. با سلام به همه
    دوستان و عزیزانی که وارد این صفحه میشید بینهایت از تک تک شما ممنونم اگر فیلم ما در صفحه نیست و جاش خالیه به بزرگی خودتون ببخشید و بدانید که تقصیر ما نیست و تاحالا بارها و بارها و بارها به مسئولین امر اعلام کردیم ولی ظاهرا نتیجه بخش نیست و گهگاه با این مشکل باید سرو کله بزنیم و شرمنده شما حامیان و بازدیدکنندگان گرامی بشیم .
    بازززززززز هم شرمنده اگه تشریف میارید و فیلم رو نمیتونید ببینید .

  10. جناب صناعی سلام
    ایا برای بخش های اینورتر و گیربکس هم برنامه ای دارید؟ از این جهت پرسیدم که چون پروژتون تمرکز روی موتور هستش و این دو عضو هم مستقیما به موتور وصل میشن؟

    1. با سلام خدمت مجتبی عزیز ممنونم ازت بابت سوال بسیار زیبات بله قطعا همانطور که در پایان فیلم مطرح شده معایب عنوان شده کلی هستند که برای رفع آنها قطعا با بهینه سازی تنها یک قسمت نمیتوان به نتیجه مطلوب رسید بنابراین مجموعه ای از کارها باید در بخش قوای محرکه که شامل موتور ، گیربکس ، باتریها و سایر بخشها میشود صورت بگیرد که برای تک تک این بخشها راهکارهایی در نظر گرفته ایم که در جای خودش مفصل به آنها خواهیم پرداخت .

  11. عذر میخوام دوباره سوال میپرسم
    برنامه ای برای کار با افرادی از جمله اقای آرین که تو این زمینه هم کار کردن دارین یا مستقلا در حال کار هستید؟

    1. بله در طرح همکاری و الهام گیری از کلیه عزیزانی که در داخل کشور بر روی خودروی برقی کار کرده اند چه از بخش خصوصی باشند وچه سایر در نظر گرفته شده است .

  12. سلام
    جناب صناعی ایا با کمپین های دیگه ای از جمله نوین باتری اقای بختیاری مقدم هم کار خواهید کرد از این نظر که اونها هم غیر مستقیم به حیطه کاری شما ارتباط دارند؟

  13. سلام کمپین رو دیدم و مورد توجهم بود.ایا درمورد همه انواع موتورها کار میکنید یا اینکه فقط یه نوع موتوره؟

  14. یه سوال دیگه اینکه ایا این موتور اصلاحی شما در ساختار با موتورهای دیگه تمایز داره یا صرفا از نظر هماهنگ کننده ها از جمله نرم افزار تمایز داره؟

    1. اینجا صحبت از موتور تنها نیست وقتی شما در یک مجموعه بخشی رو تغییر یا اصلاح میکنید طبیعتا نیاز به این دارید تغییراتی در سایر بخشها نیز ایجاد کنید تا هماهنگی کلی مجموعه حفظ شده و راندمان افزایش یابد لزوما این تغییرات به معنای تغییر کلی و ماهیتی نیست ، ممکن است تغییرات در بخش یا بخشهایی بصورت خیلی جزیی باشد و در بخشهایی هم تغییرات کلی باشد.

  15. ایا فقط دنبال ارائه مشاوره هستید یا برای تولید هم برنامه ای دارید؟اگر بله چقدر سرمایه نیاز دارید؟

  16. من کمپین نوین باتری رو هم دیدم که به نحوی به کار شما مربوط میشه.با اونها هم ارتباط و یا همکاری هم خواهید داشت؟

    1. با هرکسی که در این راه بتواند کمکی باشد در جهت رسیدن به هدف همکاری خواهیم داشت البته نکته اینجاست میزان توانایی دوستان و عزیزان در چه زمینه و چه مقدار باشد.

  17. عذر میخوام که دوباره سوال میپرسم و به عنوان اخرین سوال اینکه ایا امکان ملاقات حضوری با شما و تیمتون هم هست یا خیر؟ممنونم

    1. صد در صد انشاالله در آینده نزدیک در خدمت شمما عزیزان خواهیم بود و با هم گپ و گفت های اغتری خواهیم داشت . متاسفانه درحال حاضر به خاطر کرونا و محدودیتها کمتر امکانش هست .

  18. سلام اقای صناعی
    ایده خوبی هستش ولی ایا قراره فقط رفع مشکل کنید یا توان تولید و عرضه هم دارید؟

    1. ممنونم از شما سوال بسیار جالبی هست و باید توجه داشت که در کشور ما محدودیتهای زیادی هست درحال حاضر ولی این بدان معنا نیست که ما این دغدغه رو نداریم بع امید خدا با تمام توان در این راه گام خواهیم برداشت .

  19. ایا با شرکتای داخلی هم قبلا مشاوره و همکاری فنی داشتید یا قراری بر همکاری با شرکتهای توانمند داخلی از جمله سایپا هم دارید؟البته این شرکتها علاقه زیادی به خودروهای برقی نشون نمیدن

    1. خیلی ممنونم از سوال بجاتون ولی خودتون جواب رو در سوالتون پاسخ دادید بخشی از اعضا و تیم بالغ بر ۲۰ سالسابقه همکاری با خودروسازان داخلی رو دارند بنابراین با اکوسیستم واتمسفر خودروسازان آشنایی داریم ولی با تمام تیمهای دانشگاهی و بخش خصوصی و سایرینی که علاقمند باشند قطعا تعامل و همکاری در قالبهای مختلف خواهیم داشت .

  20. توی تیمهاتون جای تیم نرم افزاری به نظرم خالیه چون این نوع موتورها به نرم افزار وابسته اند ،البته اگه اشتباه نکنم

    1. این موضوع در نظر گرفته شده و درحال حاضر اعضایی در تیم حاضر هستند ولی با کمال میل پذیرای دوستان با انواع توانمندیها نیز هستیم .

  21. اگه پولی به کمپین واریز بشه ایا این پول امانت نزد شماست یا سرمایه گذاری هستش؟(البته مبلغ چشمگیر نیست )

  22. عضو خارج از گروه هم قبول میکنید یا فقط اعضای معتمد رو قبول دارید؟اگه بله چطور باهاتون تماس بگیریم؟

  23. سوال اخر اینکه ایا شما در حال تاسیس شرکتید برای ایدتون هستید یا قراره فقط یه گروه تحقیقاتی باشید و اگه شرکت تاسیس میکنید این شرکت مستقله یا زیر مجموعه این شرکت هماوا هستش؟

    1. در صورت پیشرفت کارهها در مسیر و روال درست و عادی خودش شرکتی دانش بنیان تاسیس خواهد شد .

  24. امیدوارم تو راهی که در پیش دارید امیدوار و ثابت قدم بمونید.براتون و گروه محترمتون ارزوی موفقیت دارم

    1. من هم از شما و سوالات خوبی که مطرح کردید کمال تشکر وسپاس رو دارم به امید موفقیت و آرزوی بهترینها برای همه .

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پلتفرم نوآوری هم آوا

هم‌آوا

“شرکت هم‌آوا” ( با نام ثبتی کارخانه نوآوری هم‌آوا) از ادغام شتاب‌دهنده آواتک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات (شامل شتابدهنده آواگیمز)، شتاب‌دهنده شزان در حوزه فناوری‌های همگرا، فضای کاری اشتراکی زاویه و شرکت نوآوا ارائه‌‌کننده‌ی راه‌ کارهای رشد به کسب‌وکارها، شکل گرفته است و اکنون در محل کارخانه نوآوری آزادی مشغول به کار است.

همراهان

ساخته شده با و در کارخانه نوآوری هم‌آوا (پائیز۱۳۹۹ )