G-FERE

کمپین حمایت از تولیدات و خدمات آسیب پذیر خرد خانگی و صنعتی با ایجاد بسترهای تامین و فروش پایدار داخلی و بین المللی با استفاده از الگوهای نوین تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ

دغدغه ما:

بهبود کسب و کار و معیشت مردم و بالتبع آن جلوگیری از خطرات آتی کشور با توجه وضع بی کاری و زیاندهی اکثر کسب و کارهای کشور و از سویی اوج گیری نارضایتی مردمی و از سوی دیگر ایجاد درآمدی پایدار و منطقی و همچنین توسعه و پیشرفت اقتصاد داخلی در سطح جهانی براساس الگوی درون زایی و برون نگری مقام معظم رهبری برای تیم تسهیل گران و کارآفرینان اقتصاد مقاومتی به عنوان یک دغدغه مهم می باشد .

برای مدیریت این دغدغه نیاز به ایجاد زنجیره تامین و ارزش از آموزش، مشاوره، برندینگ، بسته بندی، استاندارد سازی، تامین مواد اولیه، تولید، خدمات، عملیات بازرگانی داخلی و خارجی، توزیع مویرگی و غیر مویرگی داخلی و خارجی مشاغل خانگی و صنعتی خرد و متوسط آسیب پذیر و یا آسیب دیده با استفاده از الگوهای نوین تسهیل گری، تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ از دیگر دغدغه های ما می باشد .

مهارت‌های تیم:

1- آشنایی کامل تجربی و آکادمیکی با دانش های مدیریت بازرگانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، مبانی مدیریت، مدیریت کیفیت و ممیزی بر پایه استاندارد ISO 9001:2015 ، آشنایی با دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، اصول حسابداری و حسابداری صنعتی و مهندسی مالی.

2- آشنایی با طراحی سایت world press ، وبلاگ نویسی، تولید محتوا، آنالیز محتوا و سایت، SEO، Google Adwords، مستند سازی، طراحی کاتالوگ، لوگو، فتوشاپ، کاموا، InShot ، Kine Master و غیره
3- آشنایی تخصصی در سطح مربی گری و آموزش و پیاده سازی طرح تسهیل گری در سطح استان تهران
4- آشنایی با ایجاد صندوق های اشتغال محور با مشارکت مردمی.
5- توان و ظرفیت آموزش و مشاوره دوره های مدیریت و تسهیل گری
ا زبان های انگلیس6- آشنایی با اصول قرارداد نویسی و مباحث حقوق تجارت ومبانی حقوقی
7- آشنایی با اصول صادرات و واردات و عملیات ترخیص و امور گمرکی
8- آشنایی و تجربه ی ایجاد شبکه ی پخش و توزیع مویرگی در کشورهای خارجی اعم از امارات متحده عربی و اقلیم کردستان عراق
9- تجربه صادرات محصولات شیمی پتروشیمی ، معدنی ، غذایی، کشاورزی و سیمان به کشورهای چین، هند، پاکستان، امارات، عراق، لیتوانی، استرالیا، لهستان و آلمان
10- تجربه واردات ماشین آلات صنعتی سانتریفیوژ، گرانول ساز، جوش پلاستیک، فیبر نوری، دوربین مدار بسته، پارچه چادری و وکیوم باتوم از کشورهای سوئیس، امارات، چین و عراق
11- آشنایی نسبتا خوب با زبان های انگلیسی و عربی
12- آشنایی با اثرات مزاج شناسی در مدیریت، روان شناسی کار و منابع انسانی
13- آشنایی با اثرات نجومی و متافیزیک و ارتعاشات صدا و اسامی در بهبود کسب و کار
14- آشنایی و تسلط به فقه، فلسفه و عرفان اسلامی
15- سابقه ی بیش از 15 سال سخنرانی در مجالس و محافل دینی و علمی، رسانه ای، دانشگاهی و همایشی
16- تالیف 4 کتاب و مقاله
17- آشنایی و تجربه فراوان در کار جهادی
18- برخورداری از روابط عمومی و ارتباطات بسیار خوب و در سطح بالا در سطح داخلی و خارجی با بخش های دولتی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی
19- آشنایی با کامپیوتر، ICDL و …
20- آشنایی با CRM
21- آشنایی با مدیریت زمان، طرح ریزی و برنامه ریزی
22- آشنایی با مدیریت بحران و مدیریت کارآفرینی

رؤیاهای تیم:

ایجاد خانواده بزرگ زنجیره تامین تسهیل گران و کارآفرینان اقتصاد مقاومتی با بیش از 20/000 عضو فعال تولیدی، توزیعی و خدماتی با استفاده از نوین ترین روش های مدیریتی، تجاری با اشتفاده از بسترهای تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ در سطح داخلی و بین الملل با حضور فعال در کشورهای دوست و همجوار منطقه بر اساس ظرفیت های بالقوه و بالفعل روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی

اشتراک

13,500,000 از 10,000,000 ریال

برای حمایت از کمپین بایستی به حساب کاربری خود وارد شوید:
اگر در پلتفرم نوآوری هم آوا حساب دارید، وارد حساب خود شوید
ورود به حساب کاربری
اگر تا کنون ثبت نام نکردید، برای حمایت ثبت نام کنید
ثبت نام حامی
4 حمایت
4955***912
4,500,000 ریال
محمد مهدی علوی
3,000,000 ریال
4001***912
3,000,000 ریال
5032***912
3,000,000 ریال

18 دیدگاه برای “G-FERE

  1. با سلام . ما محصولات زیادی داریم که توسط خانواده های فقیر، بی سرپرست و بد سرپرست و یا کارگاه های ورشکسته تولید و تجمیع شده است اما بسته بندی و برند و استاندارد سازی نشده و بازار پایدار و قابل اطمینانی جهت فروش ندارند . از سویی چون مواد اولیه خرد خرد خریداری و تامین می کنند برایشان گران تمام می شود و محصول تولیدی را از سود آوری محروم می کند. ما بنا داریم با ایجاد زنجیره تامین با استفاده از بسترهای دیجیتال مارکتینگ و فروشگاه های مجازی، فضا را برای این خانواده ها هموار نموده و خنده و امید را به آنان باز گردانیم . ما را در این امر نیک حمایت کنید .

    یا علی

  2. زنده بودن و فعال بودن طرح :

    یکی از محاسن این طرح آن است که طرحی زنده و در حال فعالیت و پیشرفت می باشد . ما در حال حاضر در راستای این طرح برای بیش از ۱۵۰۰ خانوار و مشاغل آسیب دیده در کسب و کار استان تهران دوره های آموزشی و مشاوره کسب و کار را برگزار نموده ایم و با کمک خیرین و صندوق های اشتغال محور آغاز تولید محصولات را کلید زده ایم. لذا این طرح ما تنها یک ایده نیست بلکه طرحی است که مقدمات آن در جریان است و تنها بنا داریم تا با دانش نوین به یک زنجیره تامین و ارزش پایدار و تمام الکترونیک مبدل نماییم .

  3. تعداد اعضای تیم : در حال حاضر بصورت فعال بیش از ۸ نفر در حوزه تسهیل گری با ما همکاری می کنند و بیش از ۲۰۰ تیم خواهر و برادر در سراسر تهران بزرگ تحت مشاوره ما فعالیت آغاز نموده اند و با هدایت ما به جمع خانواده تهران بزرگ خواهند پیوست . همچنین بیش از ۲۰۰ مربی همکار در سراسر کشور و بیش از ۵۰۰ تیم تسهیل گر آماده لبیک با تیم ما در سراسر کشور موجود داریم که تمایل زیادی به پیوستن به این طرح ملی و فراملی ما دارند .

  4. منابع مالی این طرح چگونه تامین می گردد : در این طرح ما با استفاده از ظرفیت های مشارکت مردمی در غالب صندوق های اشتغال محور با الگویی خاص و با مشارکت تیمی مردم ، منابع را تامین و هم افزایی می نماییم و کار را توسعه می دهیم ‌. این کار در حال حاضر انجام شده و در غالب آزمایشی تا مراحل خوبی پیش رفته است .

  5. ۵- این طرح به چه دانش و تجاربی نیاز دارد ؟
    این طرح هیچ محدودیتی ندارد و می تواند از تمامی متخصصان ، مهارت ها ، صاحبان دانش و کسب و کار دعوت به مشارکت و همکاری نماید .

  6. ۶- نوآوری این طرح در چیست ؟ این طرح در الگوی نوین جذب مشارکت مردمی ، در الگوی ایجاد صندوق های اشتغال محور با الگوی جدید ، تجمیع و تامین منابع پولی مالی و سرمایه ای با روشی جدید بدون دریافت وام بانکی و بهره های ربوی ، با استفاده از شبکه توزیع گسترده و مشارکتی مردمی ، استفاده از بستر دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک و CRM و ERP و فروشگاه های مجازی می باشد .

  7. ۷- چرا در این کمپین افراد حامی کم دیده می شود ؟ زیرا این کمپین تنها یک کمپین آزمایشی است و هنوز ضعف های فراوانی در نوع جذب دارد . لذا اگر برای تمام اعضا تبلیغ و اطلاع رسانی شود و بعدا با مشکلی مواجه گردیم ، ممکن است ضربه سنگینی به اعتبار ما وارد آورد . لذا احتیاط کردیم و تنها به قدر پیش برد آزمایشی طرح ، حامی جذب و دعوت نموده ایم .

  8. ۸- پهنای توسعه خلاقیت و نوآوری این طرح چقدر است ؟
    این طرح در درون خود هزاران کسب و کار درون زا و خلاق محور دارد که می تواند هر روز در درون خود طرح جدید ابداع و با فناوری جدید دیگر تحول دیگری را در درون خود تولید و به وجود آورد و با الگوی PLC مدیریت استراتژیک همیشه خود را در مدار رشد نموداری حفظ نماید و برای عمر طولانی خود را حفظ و نگهداری نماید .

  9. ۹- میزان اهمیت این طرح چقدر است؟ میزان اهمیت این طرح آنقدر است که می تواند در هر شهرستان و در هر استان و کشور و شهر و روستایی تمام مقامات کشوری را وادار به مشارکت و همکاری در جهت بهبود معیشت و کسب و کار مردمی نماید که از آن تحت عنوان کمیته های خدمت رسان یاد می کنیم .

  10. ۱۰- آیا این طرح تنها در مقیاس ملی قابل استفاده است ؟ خیر این طرح نه تنها در ابعاد ملی بلکه برای کشورهای هم جوار و هم پیمان در اولویت اول و بصورت گام به گام در کشورهای آفریقایی و آسیایی و آمریکای جنوبی می تواند یک انقلاب اقتصادی مردم نهاد ایجاد نماید که این کار خود انقلابی اقتصادی و ضد اقتصاد لیبرالی غرب می باشد .

  11. ۱۱- آیا این طرح شبیه رویا نمی باشد ؟ اگر چه اهداف کلان این طرح یک رویا است . اما این رویا از منظر چشم انداز یک استراتژی مبحثی منطقی و فنی می باشد . اما آنچه مهم است آن است که :
    اولا ) این طرح در حال حاضر در دست اجرا می باشد و تست های اولیه را به خوبی پاسخ داده است .
    ثانیا ) این طرح درغالب ماموریت های یک سال به یک سال و به شیوه نیلوفر آبی (الگوی توسعه ژاپن ) به سمت توسعه پایدار و پلکانی تا رسیدن به اهداف آرمانی خواهد رفت .

  12. ۱۲- این طرح ظرف چند وقت به نتیجه اولیه می رسد ؟ این طرح می تواند ظرف مدت ۶ ماه به مرحله کاربردی اولیه برسد و شکل آزمایشی، اجرایی پیدا نماید و پس از بعد آن بعد از فیدبک گیری و رفع باگ های احتمالی به توسعه پایدار رسد .

  13. ۱۳- یکی از محاسن این کار تمرکز بر حمایت از تولید داخلی ، تقویت تولید داخلی ، تقویت تولیدات کوچک خانگی و کارگاه ها و کارخانه های کوچک و زود بازده و آسیب پذیر و یا در معرض پدیده های بیماری اقتصادی، مدیریتی و بازرگانی می باشد . فلذا در راستای بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی اقدامی در راستای حمایت از تولید ملی می باشد .

  14. ۱۴- یکی از محاسن این طرح این است که مردم عزیزمان را در راستای بیانات مقام معظم رهبری به سوی وحدت و انسجام ملی و همچنین مطالبه گری و تسهیل و تقویت مردم و دولت در جهت هم افزایی و همراهی کمک خواهد نمود .

  15. ۱۵- یکی از محاسن دیگر این طرح درون زایی و برون نگری است که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد . یعنی با ظرفیت ها و سرمایه های نامشهود و پنهان، اشتغال زایی و توانمندی ایجاد خواهیم نمود و پس از قوت گرفتن داخلی وارد تعامل با قدرت های اقتصادی داخلی و جهانی خواهیم شد .

  16. سلام
    یه پیشنهاد :
    اگه برای صادرات محصولات با ارزشتان به بسته بندی منحصر بفرد ، بیسابقه و بی رقیب نیاز داشتید لطفا یه سری به کمپین ما بزنید

    1. سلام جناب دوست افزون . حتما حتما بازدید خواهم کرد و استقبال می کنیم که کمپین شما هم بعنوان یک بازوی توانمند به جمع اعضای مردمی و مشارکتی کمپین ما در حوزه زنجیره تامین و ارزش شود . ضمنا ما می توانیم در خصوص بسته بندی هایی که بصورت خانگی هم انجام شود، در خدمت شما باشیم و کمکتان کنیم . ارادتمندم علوی کمپین G-FERE

  17. سلام جناب دوست افزون . حتما حتما بازدید خواهم کرد و استقبال می کنیم که کمپین شما هم بعنوان یک بازوی توانمند به جمع اعضای مردمی و مشارکتی کمپین ما در حوزه زنجیره تامین و ارزش شود . ضمنا ما می توانیم در خصوص بسته بندی هایی که بصورت خانگی هم انجام شود، در خدمت شما باشیم و کمکتان کنیم . ارادتمندم علوی کمپین G-FERE

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پلتفرم نوآوری هم آوا

هم‌آوا

“شرکت هم‌آوا” ( با نام ثبتی کارخانه نوآوری هم‌آوا) از ادغام شتاب‌دهنده آواتک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات (شامل شتابدهنده آواگیمز)، شتاب‌دهنده شزان در حوزه فناوری‌های همگرا، فضای کاری اشتراکی زاویه و شرکت نوآوا ارائه‌‌کننده‌ی راه‌ کارهای رشد به کسب‌وکارها، شکل گرفته است و اکنون در محل کارخانه نوآوری آزادی مشغول به کار است.

همراهان

ساخته شده با و در کارخانه نوآوری هم‌آوا (پائیز۱۳۹۹ )